fredag 17 oktober 2014

Vardagen i Escondido Village

Nu har vi bott här i en månad redan! Alexander har börjat skolan och han tycker att det går framåt. Jag tycker att han är super duktig. Jag och Gunnar har fått lite nya kompisar. Vi bor jättebra i en stor trea på två våningar och en uteplats och precis utanför dörren finns det en inhägnad lekplats. Det är verkligen byggt för familjer med barn, Gunnar stormtrivs! (det gör jag och Alexander också förstås). 

Vår församling är super trevlig! Det är en stor församling med väldigt många barnfamiljer. De har just nu 50 barn i barntillsynen, och 110 barn under 11 år, så väldigt många barn. Nästa vecka är det församlingens årliga halloweenfest, den får bli nästa blogginlägg. 

Livet rullar på och vi har det bra. Jag tycker alltid att det är roligare att se bilder än att läsa så nu är jag klar med skrivandet så får ni njuta av bilder istället :)



 Vi besökte kaktusträdgården här på campus
 



 
Gunnar på en av våra dagliga promenader

 
Min favorit bild på Gunnar


 
Gunnar från sin bästa sida

 
Otroligt goda smoothies från Jamba Juice

  
Vår lekplats på gården
                   
 
Det blir många bad, för det blir mycket lek ute


 
Lyxigt att gå till gratis poolen i Oktober


 
En tuff lördagkväll för Gunnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar