lördag 11 januari 2014

Tillbaka till vardagen

Nu har vi varit lite små sjuka i en vecka. Det är faktiskt första gången Gunnar har varit sjuk så det är ju ganska fantastiskt. Alexander har tre tentor nästa vecka så honom har vi inte sett så mycket utav, han är så duktig! Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att livet är jobbigt ibland men så tänker jag på vad min man gör för att vi ska få en bra farmtid och då känns mina "problem" lite mindre. Förhopningsvis klarar han tentorna galant och då tänkte vi gå på bio. Jag har inte varit på bio på ett helt år så det ser jag verkligen fram emot! Vi tänke se "The Butler", Alexanders klasskompis säger att den är bra så vi litar på honom :) Jag får återkomma om vad vi tyckte.



Jag gick till stan och kollade in rean lite och fyndade en jacka och mössa till Gunnar. Vintern har ju inte varit så kall så jag tyckte det var bra om han hade en vinterjacka.

1 kommentar: